A AutoWallis a Universal McCann - SUPER11 párosát választotta együttműködése keretében - MMOnline.
Az AutoWallis Csoport szeptember elején meghirdette integrált kommunikációs ügynökségi tenderét, amelynek során a Universal McCann és a SUPER11 együttműködésével született meg a győztes pályázat. Ez a kooperáció lehetővé teszi, hogy a két ügynökség egyesítse erőforrásait: a Universal McCann szaktudásával a média területén, míg a SUPER11 kreatív kommunikációs tapasztalatával gazdagítja a projektet. Ezzel a 360 fokos full service megközelítéssel az autómárkák számára komplex és hatékony megoldásokat kínálnak.
Az AutoWallis Csoport, Közép-Kelet-Európa vezető autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójaként, professzionális partnert keresett hazai marketing tevékenységeinek kommunikációs támogatására. A vállalatcsoport, amely 16 országban van jelen, Magyarországon 24 különböző autómárkát képvisel. Ezen márkák között olyan neves importőr feladatokat lát el, mint a Renault, Dacia, Opel, Alpine, Jaguar, Land Rover, SsangYong, Isuzu és BYD. A jövőben ezeknek a márkáknak a teljes hazai kommunikációs stratégiáját az Universal MCCann és a SUPER11 közösen fogja kidolgozni és megvalósítani.
A két ügynökség együttműködésének fő célja, hogy innovatív és sokoldalú megoldásokat nyújtsanak a piacon felmerülő kihívásokra, ezáltal elősegítve az AutoWallis Csoport üzleti stratégiáinak sikeres megvalósítását.
A Universal McCann és a SUPER11 közötti együttműködés új lehetőségeket teremt, lehetővé téve mindkét ügynökség számára, hogy a saját szakterületükön szerzett hosszú távú tapasztalataikat maximálisan kihasználják. Az AutoWallis Csoport márkáinak érdekében a két cég a legjobb megoldásokat fogja nyújtani. A klasszikus és újító szellemiségű márkák párbeszédében a UM és a SUPER11 integrálja a legfrissebb trendeket és technológiai újításokat a kampánystratégiákba. Ezzel nemcsak reagálnak a piaci kihívásokra, hanem aktívan alakítják is az iparági standardokat, elősegítve ezzel az AutoWallis Csoport folyamatos fejlődését.
Györke Orsolya, az AutoWallis Csoport marketing igazgatója a legfrissebb eredmények bejelentésekor kiemelte: "Az AutoWallis Csoport az utóbbi évek során jelentős növekedésen ment keresztül, így mára a magyar gépjárműkereskedelmi szektor egyik vezető szereplőjévé váltunk. Marketingkommunikációs stratégiánk megvalósításához olyan partnerekre van szükségünk, akik segíthetnek megvalósítani ambiciózus jövőbeli terveinket. Ezt a partnerséget az Universal McCann és a SUPER11 csapatában találtuk meg, akik a tenderfolyamat során kiemelkedő szakértelmükkel és elkötelezett, professzionális hozzáállásukkal nyertek el minket."
"Az elmúlt két évben folytatott tudatos önreflexió és az ezzel járó, néha fájdalmas változások, amelyek az emberekre helyezik a hangsúlyt a szervezetünkben, végre meghozták a kívánt eredményeket. Az AutoWallis Csoport tenderét kiemelt figyelemmel és alapos előkészítéssel kezeltük minden egyes aspektusban. Óriási szakmai sikerként könyvelem el, hogy a Universal McCann és a SUPER11 csapata nyerte el ezt a tendert. Továbbra is elkötelezettek vagyunk amellett, hogy támogató, partneri hozzáállással és kiemelkedő szakmai tudással segítsük az AutoWallis Csoport minden márkáját a kitűzött céljaik elérésében" – nyilatkozta Nink László, az IPG Mediabrands Hungary vezérigazgatója.