Kapócs Zsókát sajnálatos módon 120 ezer forinttal csapták be.


Az egykori szépségkirálynő bedőlt egy online átverésnek, sok pénze bánta.

Kapócs Zsóka a közösségi média hatalmát kihasználva igyekszik minél szélesebb körben elérni egy átverésről szóló figyelmeztetést. Az egykori szépségkirálynő egy online vásárlás során sajnálatos módon belefutott egy csalók által működtetett webshopba, ahol összesen 120 ezer forintot költött el. Azonban a pénzéért cserébe semmilyen terméket nem kapott, így most másokat is óva int a hasonló trükköktől.

"Szembejött velem egy hirdetés az Instán. Ez a loveflora.shop hirdette a termékeit. (...) Megnéztem a weboldalt, és egy nagyon kulturált webshop tűnt fel. Tényleg egy másodpercig nem gondolkozol rajta, hogy átverés. Ráadásul az Instán, ahol reklámozták, még az üzletben készült videókat is bevágták"

- kezdte Zsóka. Az lett gyanús számára, hogy a vásárlást követően még napokkal később sem kapott visszaigazoló e-mailt.

Majd megpróbálta felvenni a kapcsolatot a bolttal a weboldalon megadott telefonszámon keresztül, és ekkor bizonyosodott be számára teljes mértékben, hogy csalás áldozata lett.

Egy angol srác vette fel a telefont, és angol nyelven közölte, hogy ez egy átverés, mert már Belgiumból is próbáltak elérni, és azt tanácsolta, hogy keressem meg a bankomat, mert fogalma sincs arról, miről beszélek.

A bank értesítette Zsókát, hogy az online vásárlás során a banki adatai esetlegesen csalók kezébe kerülhettek, így új bankkártya igénylésére van szüksége. A pénzintézetnek megvan a joga, hogy döntsön a kártalanításról, de Zsóka nem bízik abban, hogy ebben az esetben támogatásra talál. Ugyanakkor másokat figyelmeztet, hogy ne essenek áldozatul hasonló csalásoknak, és kerüljenek el olyan weboldalakat, amelyek gyanúsak lehetnek.

Related posts