Kreatív Online - Egy izgalmas regény és egy gőzölgő bögre tea: mi lehetne még a tökéletes társ a hűvös napok elviselésére?
A kampány 2024. október - december között fut social felületeken, illetve TV-ben
A márka ismertségének növelése, valamint a termék felfelé pozícionálása a tea szektorban
Dőlj hátra és merülj el a Loyd teák varázslatos világában!
Egy lebilincselő regény és egy gőzölgő bögre tea: mi más segíthetne átvészelni a hideg napokat?
A címbeli kérdésre a reklámszakemberek körében egyöntetű a válasz: egy igazán sikeres őszi-téli kampány!
Egy különleges eseményről számolhatunk be a Loyd teánál, hiszen nemsokára véget ér a Spice kampányuk. Ennek a kampánynak az volt a célja, hogy a fogyasztók a nyugodt, könyv mellett eltöltött reggelek és délutánok hangulatával azonosítsák a márkát.
"Az olvasás és a forró, finom Loyd tea összekapcsolása teljesen egyértelmű volt számunkra, ahogy az is, hogy ebben számunkra a tökéletes együttműködő partner a Libertine könyvkiadó lehet" mondta Laknerfi Oszkár, a márkát forgalmazó Mokate International Hungary Kft. ügyvezetője.
A Libertine-nel való közös munka során a könyvesboltokban lehetőség nyílt arra, hogy a látogatók megkóstolják a Loyd ínycsiklandó téli teáit a kóstolósarkainkban. Az online vásárlásokhoz ajándékba bögre formájú könyvjelzőt és termékmintát kínáltunk a vásárlóknak. Emellett a Loyd részt vett a NIOK napon, feltűnt a Libertine magazinban, és Szabados Ági lebilincselő beszélgetős videóiban is, valamint számos közösségi média tartalomban is megjelent.
Közben a Loyd klasszikus média megjelenései is jelentős mértékben megnövekedtek: tehetséges emberek bevonásával feltűnt a Mokkában, és két alkalommal a Trendmániában is beszélgettünk a Loyd teák izgalmas világáról. Ezen kívül egy televíziós támogatói hirdetés is készült, amely még inkább népszerűsítette a márkát.
Ebből a gazdag választékból most egy ízelítőt kínálunk, remélve, hogy egy kis esztétikai élvezetet csempészhetünk a délutáni teázás pillanataiba.
Senior közösségi média menedzser: Wéner-Kovács Fanni.