A legújabb Opel, a rendkívül dinamikus Mokka GSE, mint egy puskagolyó, úgy robban ki a rajtvonalról!


Az Opel május végén bemutatta a Mokka FIA eRally5 szabályai szerint készült raliváltozatát, a Mokka GSE Rallyt. Most pedig itt a normál közúti verzió, a teljesen új Mokka GSE, amely friss designjával és innovatív technológiáival hódítja meg az utakat.

Az új GSE modell különleges díszítőelemekkel büszkélkedhet, amelyek egyedivé varázsolják a megjelenését. Az aerodinamikailag optimalizált 20 colos könnyűfém felnikre szerelt 225 milliméter széles Michelin Pilot Sport EV gumiknak köszönhetően pedig kiemelkedő teljesítményre és stabilitásra számíthatunk. A hagyományos Mokka verziók esetében ezzel szemben legfeljebb 18 colos kerekek állnak rendelkezésre, így a GSE valóban egy külön kategóriát képvisel.

A Mokka GSE lenyűgöző megjelenését a 380 milliméteres első féktárcsák és a vibráló sárga féknyergek adják, melyek sportos karakterét hangsúlyozzák. Az Alcantara GSE sportülések pedig nemcsak esztétikai élményt nyújtanak, hanem funkcionális kialakításukkal is kitűnnek: integrált fejtámlákkal, elegáns középső fehér csíkkal és figyelemfelkeltő sárga varrással rendelkeznek, így biztosítva a maximális kényelmet és támogatást a vezetés során.

A különleges, lapított kormánykerék és a finomhangolt kormánymű azonnali visszajelzést nyújt, míg az elegáns sportpedálok alumínium felhasználásával készültek, hogy még izgalmasabbá tegyék a vezetési élményt.

A vezető a szükséges információkat egy sokféleképpen testre szabható 10 colos digitális műszeregységen és egy központi érintőképernyőn kapja meg. Ezek az eszközök részletesen bemutatják a GSE teljesítményadatait, a G-erők aktuális állapotát, a gyorsulási értékeket, az akkumulátor-kezelési információkat, és számos egyéb fontos adatot.

A sportfutóműves Mokka GSE minden nagyfeszültségű alkatrésze, így például a motor, az inverter, az akkumulátor vagy a kábelköteg, a Mokka GSE Rallyból származik.

A hagyományos Mokkákhoz képest ez a modell igazi erőműként működik: a teljesítménye 156 lóerőről egészen 280 lóerőre emelkedett, míg a csúcsnyomaték is jelentős növekedést mutat, 270 Nm-ről 345 Nm-re ugrálva.

Ennek köszönhetően a 0-100-as gyorsulás szintideje 9-ről 5,9 másodpercre olvadt, a végsebesség pedig 150-ről 200 km/h-ra nőtt.

Az Opel legújabb büszkesége, a Grandland Electric AWD, nem csupán egy átlagos modell, hanem a márka aktuális kínálatának legizgalmasabb tagja. A nem régiben bemutatott jármű lenyűgöző 325 lóerős teljesítménnyel és 509 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, ami lehetővé teszi, hogy mindössze 6,1 másodperc alatt teljesítse a 0-100 km/h gyorsulást. Ez a duplamotoros erőgép igazi élményt nyújt a vezetés szerelmeseinek!

A 2012 és 2018 között gyártott 280 lovas és 400 Nm-es 2 literes turbómotorral felvértezett Astra OPC kereken 6 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra.

Az 54 kWh kapacitású akkumulátor 336 kilométeres hatótávot tesz lehetővé, ami jelentősen elmarad a normál Mokka 403 kilométeres WLTP-értékétől.

Az árról egyelőre nem nyilatkozott a gyártó, mindenesetre a GSE várhatóan 10-15 százalékkal lesz drágább a Magyarországon 14-14,5 millió forintos áron kapható normál Mokkánál.

Related posts