Reggel óta leállt a BudapestGO működése, és a BKK-tól sem érkezett információ arról, hogy mikor várható a szolgáltatás helyreállítása.


Technikai problémák miatt szerdán nem működött a jegy- és bérletvásárlás a BudapestGO alkalmazásban, ami nehézséget okozott a fővárosi közösségi közlekedést használók számára - jelentette a Telex.

szerda reggel nem tudott jegyet vagy bérletet vásárolni a BudapestGO alkalmazáson keresztül,

A budapesti tömegközlekedés használatát több tényező is befolyásolhatta, amelyek közül néhány különösen kiemelkedő. Az első és talán legszembetűnőbb akadály a járművek sűrűsége és megbízhatósága. Sok utas tapasztalta, hogy a járatok nem érkeznek időben, vagy akár el is maradhatnak, ami frusztráló élményt nyújt. Ezen kívül a járművek állapota is gyakran aggodalomra ad okot; az elöregedett buszok és villamosok kényelmetlenek és néha balesetveszélyesek lehetnek. A tömegközlekedési hálózat bonyolultsága is megnehezíti a használatot, különösen az újonnan érkezők számára, akik számára a különböző vonalak és átszállások kiismerése időigényes feladatot jelenthet. Továbbá, a járványhelyzet következtében bevezetett korlátozások és az emberek általános félelme a zsúfolt helyeken való tartózkodástól is hozzájárult a tömegközlekedés iránti elutasításhoz. Az alternatív közlekedési módok, mint például a kerékpározás vagy autóhasználat, sokak számára vonzóbbá váltak, így egyre többen választják ezeket az opciókat a tömegközlekedés helyett. Ezek a tényezők együttesen jelentős hatással voltak arra, hogy a budapesti tömegközlekedés használata sokak számára nehézkessé váljon.

A Budapesti Közlekedési Központ korábban értesítette az utasokat arról, hogy fejlesztési munkálatok folyamatban vannak az applikációban, melyek szerda reggel 7 órára voltak ütemezve. A kitűzött határidőre azonban nem tudták teljes mértékben visszaállítani a szolgáltatás működését.

A BKK sajtóosztálya válaszolt a megkeresésre, megerősítve a felmerült problémát. Tájékoztatták a nyilvánosságot, hogy az utazástervező funkció továbbra is működik, azonban a jegy- és bérletvásárlás, valamint a már megvásárolt jegyek és bérletek használata jelenleg átmenetileg nem elérhető.

A járművezetők és az ellenőrök már tudomást szereztek a problémáról, és addig is türelmüket és megértésüket kérjük ügyfeleinktől. Amint a hiba elhárul, azonnal értesítjük Önöket, és az alkalmazás ismét hibátlanul fog működni. Köszönjük, hogy velünk tartanak!

- közölte a BKK.

A közlekedési vállalat jelenleg még nem osztotta meg a nyilvánossággal, hogy mikorra számíthatunk a probléma teljes körű rendezésére.

Related posts